Hvordan gjør man et kundearrangement til noe som lever videre? For Pareto Securities dokumenterte vi Pareto Invitational – et eksklusivt event der ambassadør Viktor Hovland spilte golf med inviterte kunder og samarbeidspartnere på Bogstad. Vi laget en klassisk eventfilm som fanget stemningen på banen, samt korte intervjuer og snutter til sosiale medier. Resultatet ble et helhetlig filmsett som både gir deltakerne minner og Pareto synlighet.
Kunde- og partnerarrangementer gir unike opplevelser, men ofte lever de kun i øyeblikket. Pareto ønsket film som både kunne gi deltakerne minner og samtidig styrke synligheten av sitt samarbeid med Viktor Hovland. Utfordringen var å lage et innholdsunivers som fungerte både som klassisk eventfilm og som kortformat til SoMe.
Vi dekket hele arrangementet på Bogstad golfbane, med opptak fra banespill, stemningsbilder og gjester i samspill med Viktor Hovland. Hovedleveransen ble en lengre eventfilm som deltakerne kunne dele og gjenoppleve i etterkant. I tillegg gjorde vi intervjuer med Hovland og produserte korte snutter tilpasset sosiale medier – korte, delbare øyeblikk som gir Pareto innhold med høy verdi også etter eventet.
Eventfilmen ble distribuert til deltakerne, og fungerer både som dokumentasjon og relasjonsbygger. Kortfilmene med Viktor Hovland brukes i sosiale medier og gir Pareto fleksibilitet i kommunikasjonen. Samlet viser prosjektet hvordan man kan skape merverdi av ett arrangement – ved å kombinere en klassisk eventfilm med målrettede SoMe-snutter.
Se også Timelapsefilm for Oslofjord Convention Center – et eksempel på hvordan vi bruker ulike filmteknikker til å dekke store arrangementer.
👉 Skal du arrangere et event som fortjener å leve videre? Gefühl lager alt fra klassiske eventfilmer til korte snutter for SoMe.